Behöver ett nytt skåp...

Vi är på jakt efter ett skåp till vårt TV-rum.
Det ska vara ganska stort, VITT, gärna gammalt men det går bra med nytillverkat också bara det ser "rätt" ut.
Var på Ikea när vi kom hem från Kreta och skulle kolla in ett skåp som vi sett i katalogen och var sugna på men...
Det såg rent ut sagt för JÄ....T ut.
Skönt att det inte bara var att det såg "ganska" bra ut så att man behövde tveka, för det här var verkligen en superbesvikelse.
Det såg så fint ut i katalogen men sååå billigt och rangligt i verkligheten.
Det finns ett annat skåp som jag är sugen på men precis som det på Ikea så har jag bara sett det i katalog,
ska se om jag kan få ett träprov eller hitta någon butik som har det i utställningen. 
Det heter Kristina och kommer från Rowico.

image90
Bild www.rowico.se

Det är lite skavt vilket inte gör mig så mycket bara det inte är laserat så knastarna lyser igenom för det är jag verkligen allergisk mot. 
Det är väldigt stort 199 cm brett och 210 cm högt, kan ju bli för maffigt men jag tycker verkligen om det!
De har ett annat men det är lite för "mycket".

image91
Bild www.rowico.se

Det heter Mozart och är inte mer än 118 cm brett... hm...?
Vi har ritat lite markeringar på väggen (ska målas om) men det är svårt.
Vad tycker ni??


Kommentarer
Postat av: Malin

Det översta skåpet är fint, men det är synd att det inte är helt vitt. Det kan ju dock vara charmigt när det ser slitet ut. Även det nedersta är "för mycket" så tycker jag det är väldigt charmigt:) Lite "Alladin stuk" över det:P Coolt:)
Kram

2007-09-29 @ 21:40:12
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se
Postat av: Malin

Nej vi har bara satt upp listerna runt fönstret. Vi har köpt taklister, men inte pallat sätta upp dem ännu. Så det är fläkten, socklar, taklister och listerna under skåpen som ska upp. Får bli i helgen. Ja det ska väl bli skönt med sänggaveln. Vilket är nästa projekt???
Kram! Hälsa!

2007-10-02 @ 20:18:57
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se
Postat av: Mia

Jättesnygga skåp båda två, jag hade nog valt om det fanns plats, det översta som ju rymmer hur mycket som helst! Vackert dessutom.. kram!

2007-10-20 @ 23:11:18
URL: http://hemochlycka.blogspot.com/
Postat av: Veronika

Rowico har haft utförsäljning på sina möbler i helgen 8-10/1-10, så shopade möbler för under 10 000:- bla matbord och 12 stolar ur kristina sortumentet, sjukt snygg men astungt bord, med vita ben och rent trä i bordytan. Och sedan Seaside vitrin + sidebord super snyggt och två möbler till ur Kristina. Är väldigt nöjd med mina köp!

2010-01-10 @ 22:00:27
Postat av: Bredemarit

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2010-05-26 @ 07:49:37
URL: http://bredemarit.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0