Nu var det helg igen...

Fredag...
Himmel vad tiden går fort.
Veckan har varit fullspäckad!
I måndags var det jobb, till sjukhuset med mannens fot (var inget allvarligt, överansträngning.)
sendan vidare till lillebror som fyllde år.

Tisdag var min lediga dag och jag var i stan och klippte, slinga mig och gick
sedan runt i butiker och skulle shoppa...blev en liten kofta och lite basplagg (linne).
På kvällen var jag ute o gick en runda med Twix.

Onsdag var jag o lämnade blod, jobbade över till 19.30 sen hem o packa.

Torsdag for jag med en kollega till Borås och mattmässa. Alltid lika KUL!!!
Blev tyvärr asförkyld och fick gå hem från restaurangen innan efterrätten...
INTE likt mig!!!

Idag har jag snorat, tagit mig hem från Borås och på vägen hem stannat för
att shoppa lite.
Hittade kuddar till pinnasoffan i köket som jag letat efter så länge!
Rosa, passar perfekt till Mårbacka pelargonerna som jag fått av svärmor!

Hittade även tre ljusstakar som jag tyckte var häftiga.
Nu ska jag gå och göra lite nytta...
Ha en underbar helg!!!
För det ska jag ha, återkommer med mer efter helgen...


Hade inga innerkudar till de randiga fodralen, får bli mer shopping på måndag.
Men visst är de härliga?

Kram och trevlig HELG!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Halloj. Nu sitter vi på hotellet i stockholm. Jag är också asförkyld..hmmm..vem kan ha smittat mig???

Fin fina kuddar!!! Söta! Ha så skoj på bröllopet Kram

2008-08-29 @ 22:56:55
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/
Postat av: Agneta

Just nu passar brunt bäst till mina pelargoner och mitt skitiga golv. Krya på dig.

Kram

Agneta

2008-08-29 @ 22:58:00
Postat av: Linda

Superfin soffa med tillhörande kuddar!

2008-09-07 @ 12:38:29
URL: http://bertilblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0