Söndag...

Helgen är snart över och så också mitt arbetspass,
har bara morgondagen kvar sen är jag ledig en dag.
Då ska jag till FIA min frisör och fixa till mig lite, alltid lika kul!
Sen ska jag nog ta en runda på stan och shoppa loss lite innan
det är dax att hämta pojkarna på skolan. ÄNNU MER KUL!!!

Vi har skaffat bredare bredband! Gick ju "bra"... suck.
Vad skulle jag gjort utan min bror???
Jag blev så lycklig när jag såg den lilla lådan när jag kom
hem från jobbet.
Ryckte ut alla sladdar utan att tänka på var de satt, blandade ihop dem med
de gamla sladdarna och sen var det kört!!
Tänkte att det kan väl inte vara så svårt, det är väl bara att
sätta dem där det passar, men NEJ... Det var det INTE.
Men så kom han, vår egen Hans-Hampus TACK för att du finns!
OCH Grattis på din dag (I MORGON) nu var jag säkert först ialla fall!!!

Toarenoveringen står sen en vecka tillbaka still, pga att vi fått FEL spolknapp...
Men nu har jag fixat hem den rätta så snart ska vi ha invigning, TJOHO!
Välkomna!!!

Nu är det dax för att inta duschen, har precis kommit hem från vår runda
(8 km, ville bara tala om det igen. Det är ganska långt!).

God Natt till er alla där ute!


Kommentarer
Postat av: Ekelundskan

Spolknappar i allmänhet är sällan något man reflekterar över. Men en saknad eller felaktig dito kan ju innebära en smärre katastrof!

Sedan vill jag ju bara kommentera det där med 8 km: den enda anledningen till att jag INTE går just 8 km är att slingan bara mäter 2,5. Annars hade jag också gått 8 (dock hade jag nog behövt ett par dagar till förfogande).

Kram!

(Okej - du e duktig...)

2008-08-24 @ 21:54:32
URL: http://ekelundskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0