Andra advent...

Oj, vilken helg!
Tors-fredag var jag o C på vår årliga "Spa-resa".
Ullared med övernattning.
Handlade som vanligt VÄLDIGT mycket, men andra sidan är nu julklapparna avklarade!
Den här resan är så... kul!
Tack C!
Ser fram mot nästa år redan!!!

I fredags kväll när vi kom hem var jag bjuden till en annan C på Singstar tävling.
Men jag var helt slut och beslutade mig för att vara hemma med pojkarna.
Slog i stället in julklappar och plockade ur alla 10 kassar från Ullared...
Men jag kommer igen! Var så säker C och då ligger ni risigt till!!

Lördagen gick åt till att städa och tvätta.
Mannen stack redan kl 8 till Köpenhamn med sitt jobb för att gå på Tivoli och julmarknad.
På eftermiddagen åkte stora sonen iväg och spelade match.
Mormor o morfar kom hit och passa pojkarna och Twix.
Jag drog i väg på julbord med jobbet...
(INTE LYCKAT!!!)
Det började redan på förfesten - jag fick ett helt glas rött över mig.
(inte för att jag var otrevlig eller nosig utan av en olyckshändelse)
Min fd. vita blus och min tweeskjol hade nu visserligen fått en modern färg
men jag hade inte valt den själv...
En kollega körde mig hem till en annan kollega och jag fick där en ny outfit.
Redan här skulle jag nog begett mig hem för fortsättningen av kvällen var ILLA!

Dagen idag har inte heller varit någon höjdare... (inte natten till idag heller).
Men som tur var så har vår sångfågel Elias förgyllt dagen med ett luciatåg med sin kör.
Helt underbart!!!
Nu hoppas jag på en lång natt med mycket sömn!
Imorgon är det jobb igen och på tisdag är det sista Stand Up kvällen för den här säsongen.
Då ska vi se Anna-Lena Brundin mfl.

Ha det gott alla där ute.
Och en trevlig Andra Advent önskar jag er alla!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tjohej!!

Det blev inte huset tyvärr =( Vi var två som budade. Och visst ägarna ville gärna sälja till oss, men tyckte det kändes dumt när de väl ahde lämnat över ansvaret till mäklaren.. Men men, det löser sig säkert. Ha det gott, hälsa resten!

2008-12-09 @ 23:03:54
URL: http://fannyochmarcus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0