En bra dag...

Vaknade av jordbävningen med ett ryck!
Var helt säker på att en plogbil kört in i huset men när jag tittade
ut och såg att det inte fanns någon snö så fattade jag ingenting...

Sen dess har det varit ett jäkla tempo på mig!
Jag har hunnit med hur mycket som helst!!!

* Lämnat pojkarna på skolan.
* Köpt fågelmat, och en list.
* Köpt nya kläder till pojkarna (skolavslutning och jul/nyår)
* Köpt julgran.
* Hämtat pojkarna på skolan.
* Handlat mat.
* Lagat mat.
* Tvättat tre maskiner tvätt.
* Satt upp de tre sista listerna i sovrummet (TACK Mattias för att du tvingade mig!)
* Ringt en leverantör.
* Fäst fast listen som jag köpte runt MDF skivan till toa cisternen.
* Spacklat runt listen.
* Satt fast handtagen på skåpsluckorna inne på lilla toan.
* Köpt födelsedags present till min svägerska 
  Oj, oj vad hon ska bli förvånad!!!
  Hon har ju allt!
  Så denna gången ska hon få en batteridriven upplevelse i rosa...
* Nu tror jag att spacklet har torkat så att jag kan slipa och grunda locket...



Det färdiga resultatet kommer det bild på senare.

Ha en fortsatt underbar kväll!


Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Oj vad effektiv du har varit!

2008-12-17 @ 11:50:39
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: Agneta

Var är det skvättet hamnar om man står upp? Närbild tack!

Kram

Agneta

2008-12-18 @ 09:08:31
URL: http://gladjebloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0