Hemma igen...

image179

Efter tre dagar i huvudstaden är jag hemma igen...
HELT SLUT!!!

Mässan var kanon!
Vet inte hur många mil jag gått under de här dagarna men mina ben säger...MÅNGA!!!
Har handlat massor av fina saker!
Man får verkligen nytändning av mässor!!
Nu vill man bara få hem alla möbler och saker så att man kan göra iordning butiken,
men det lär ju ta tid innan det kommer in...

Karin Mannerstål har jag träffat på fyra gånger under den här mässan...
hon har ju ganska mycket STÖRRE hår än vad jag har, det kan man kalla volym!

I går kväll var vi på Cafe Opera med en leverantör och fick fin mat, dryck och härligt uppträde!
Paul Tilly var konferencier (skåningen från ICA reklamen på tv),
Amanda Jensen sjöng för oss,
Stefan Odelberg trollade och fick oss att skratta så att vi fick ont i magen.
Även ett superduktigt band från Köping som spelade irländsk musik (kommer inte ihåg vad de hette)
En kanonkväll med andra ord!!!

Nu ska jag gå och lägga mig och sova en "lång" natt... ska jobba hela helgen...

Ha det gott alla där ute!!

Kommentarer
Postat av: ulle

var ni look a like? el

2008-02-09 @ 00:30:12
Postat av: Malin

Hehe...vad tyckte Karin om ditt hår då? Ses sen! Kram

2008-02-09 @ 11:37:44
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se
Postat av: Christel

Hej du, tyckte väl jag kände igen dig...

2008-02-14 @ 19:02:06
URL: http://kottenliv.blogg.se
Postat av: Christel

Pendlade ihop när jag arbetade i Sölvesborg. SYV på Furulundsskolan. Jag och Anders om du minns

2008-02-14 @ 19:31:40
URL: http://kottenliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0