Lördag...

En härlig dag!
Lediga hela familjen inget jobb och inga aktiviteter.
Totte har varit och köpt lister till tv-rummet, jag har varit
och köpt färg.
I eftermiddags körde vi hela familjen in till stan och åt
på resturang och gick sedan på bio.

image184

Då hände något som jag ALDRIG tidigare varit med om...
(förutom när jag tittade på Pippi och var gravid med Elle)
JAG SOMNADE!!!
Det var inte så att filmen var kass... den var faktiskt riktigt kul.
Jag vet inte vad som hände, jag som är sååå... nyfiken brukar aldrig
kunna somna så länge det flimmrar på skärmen vare sig det är tv eller bio.
Men, men...

I kväll målar Totte lister och jag o killarna sitter och tittar på Melodifestivalen.

I morgon kommer svägerskan hit och vi ska först åka och titta på Joel när han
spelar match i hockey och sedan på min brors valpar.
För det är kanske så att någon av Twixs halvsystrar hamnar hos min svägerska
i Växjö. (Vi får väl se...)

Ha en underbar kväll allihop!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-02-16 @ 20:46:55
URL: http://fameislessthaninfamy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0