Å, så va man ett år...

längre fram i livet.
Firades i går direkt på morgonen av min två underbara pojkar (den tredje jobbade).
De kom intassandes  i sovrummet sjungandes på
"vad är det för en dag é det en vanlig dag"...
och hade gjort "bubbelvatten" i ett stort glas med sugrör åt mig
(för de visste inte hur man kokade kaffe).
-ÄLSKAR ER GRABBAR!!

På kvällen kom mor, far, bror, Malin och Marabou.
Vi åt oss mätta och njöt.
Marabou stod för sången på kvällen...

image137

image138

image139

Jag gick runt hela kvällen med min nya kamera och fotade allt o alla
mot deras vilja. Lovade dock att inte lägga ut dem på bloggen
(Marabou hade däremot inget emot det).
Förutom kameran så fick jag en helt underbar bukett med vita Ranunkel
och en fototidning av mina pojkar,
en till lika underbar bukett med vita tulpaner av mor o far
(plus massor med pengar som jag tänkte spendera på shopping, fniss va kul!!)
av bror o Malin fick jag designat toapapper och en lykta som bara är sååå... fin!
TACK!!!

image140
image142
image141

Kommentarer
Postat av: Cladde

Vilka fina presenter!!
Och grattis i efterskott! Själv fyller man år i övermorgon.. och jag har ju inte ens önskat mig något.. förutom en god tårta =)
Fastnade för lyktan väldigt mycket.. den hade passat fint i mitt vardagsrum! haha =D

2008-01-08 @ 21:02:13
URL: http://cladde.blogg.se
Postat av: Sofie

Grattis i efterskott!! Så många fina presenter du fått :) Hihi, väldigt sött det där med bubbelvattnet...!! Önskar dig en fin dag! Kramar, Sofie

2008-01-09 @ 11:49:36
URL: http://lufthav.blogg.se
Postat av: eva

Grattis i efterskott. Vilka söta bilder av Marabou

2008-01-09 @ 18:52:48
URL: http://www.evaspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0