Fredag igen...

Har jobbat extra idag (REA-start).
Nu sitter jag här och kollar in alla underbara bloggar.

Den här veckan har vi lyckats avsluta ett projekt och fortsätta
med ett annat.
Det som är avslutat är: Tackkorten för bröllopet.
Det blev en del pyssel då jag som vanligt inte valde den
enkla vägen.
Nej då, jag skulle göra våra egna kort...
Hm, nu i efterhand kan man väl säga att jag än en gång lärt mig en läxa!
Det var kul men det blev så många och tog så lång tid.

image134

Men nu är det gjort!

Totte har fortsatt i TV-rummet, isolering är på plats och en spånskiva är utsågad (till dörrhålet
in till sovrummet).
Måste verkligen få det klart så vi slipper ha kartongerna med det stora skåpet ståendes i hallen!
Är sååå... nyfiken på att få riva upp kartongerna och se hur det ser ut på plats i vårt hem!
Kanske, kanske att det inte behövs målas om?!

image135


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilka tjusiga kort du har gjort!

2008-01-05 @ 16:20:39
URL: http://www.tjohalia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0