Fredagens...

shopping gick bra, lite kort om tid, men ska man hämta barn så ska man...

Köpte tre små grankransar som jag tidigare gått o retat mig på att jag inte köpte
sist jag var i stan.
De fanns på Åhlens och det var halva priset på dem (FYND!), tänkte ha dem till nästa jul.

Hittade även helt underbara gardiner men...
jag var i andra sidan av stan när jag kom på att dem SKA jag ha
och då var klockan redan hysteriskt nära hämtning av barn!
Men för att kunna hänga upp de här gardinerna så måste jag först åka till
IKEA med Malin för att köpa stänger, m.m.
Så det tänker vi göra på måndag och sedan ska vi in till stan igen på tisdag
och köpa gardinerna!!
TJOHO, vad det kommer att bli fint i sovrummet!! (Hoppas jag!)

Då det snart är dags för alla mässor så behövde jag något nytt i garderoben...
Jag hittade en tunica som jag tyckte var fin.
Tänkte ha den med polo, leggins och stövlar och kanske någon scarfs!
Lycklig och upprymd kom jag in i tv-rummet mitt i en hockeymatch eller sporten (vet ej vilket)
och visade min "kära" make vad jag hittat!!
Han tittar upp ett par sekunder och säger ointesserat - Är det en städrock eller?
Skulle just då kunna strypa honom...

image144

Vad tycker ni??

image145

Kommentarer
Postat av: Jenx

Jättefin, var kommer den ifrån?

2008-01-12 @ 23:53:38
Postat av: Peppe

Tack!
Känner mig nästan osäker efter min makes uttalande...
Men han har efter sportens slut bett om ursäkt och t.o.m. sagt att han tycker att den är fin, hm..?
Jag köpte den på MQ.
/Petra

2008-01-13 @ 00:24:00
URL: http://jalkling.blogg.se
Postat av: Jenx

Osäker tycker jag inte du ska vara, bra smak. Den är klart snygg, det var väl det maken såg när sportsändningen släppte sitt grepp. :) Tack för svaret.

2008-01-13 @ 00:39:20
Postat av: Lilla jag

Snygg. Killar ska man inte lyssna på, speciellt inte när de är mitt uppe i tv-tittande.

2008-01-14 @ 00:18:31
URL: http://irenev.blogg.se
Postat av: Johi

Superfin tunika, en sådan kan jag tänka mig. Fin blogg, jag återkommer gärna :-)

2008-01-15 @ 19:41:08
URL: http://teacherjohi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0