Shoppat...

Jag var i Bromölla på möte förra veckan och då shoppade jag lite påskpynt från Cult Design.

image193

Jag köpte även ett stort grått fat med samma spetsmönster som på ljusmanchetterna.

Idag när jag och Elias körde Totte och Joel till deras buss,
så var jag inne i en liten butik i Höör. 
Där  hittade jag manchetterna utan hönan sittandes på kanten.
Så nu kan jag använda ljusstakar och fat även efter att jag städat ut påsken...

image194


I kväll ska jag och Elias ha mysarkväll.

Vi ska krypa upp i soffan och titta på finalen i Lets Dance med massor av gott på bordet!!

De stora pojkarna är just nu på väg upp till Norrköping för att delta i Hockey Cup.


LYCKA TILL önskar vi FROSTA TEAM -96.
Jag och Elias håller tummarna för att ni ska få en kanon Cup!!!

Och du Joel, vänj dig nu inte för mycket vid hotellstandarden!!!
När du kommer hem så blir det att städa rummet och duka bordet igen!!!
Älskar er!!
Puss, puss!!
/ Mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0