En trevlig helg...

Ja, då var det lördag och jag och mannen sitter mitt emot varandra med vars en laptop...
Vi är trötta och slitna efter några dagars ös.

I onsdags var våra vänner Henrikssons hos oss och vi eldade in våren, åt, drack och umgicks.

I torsdags var vi som tidigare inlägg, på gökotta/släktträff/bloggträff hela dagen.

Och i går var vi hela familjen inne i stan och klippte oss.
På eftermiddagen kom min söta svägerska till oss och vi var en runda och titta på Elle när han tränade fotboll.
Senare på kvällen kom även bror, Malin, Love och Marabou hit till oss.
Det blev väldigt sent, för att sedan jobba idag!
Phu... vad jag har varit seg i huvudet vid kassadisken idag.

Nu ska jag sätta mig och rita lite på badrummet.
Visar sen hur vi bestämmer oss för att ha det...

Kram på er alla där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0