Vad ska vi ha...

Allt är utrivet, till och med väggarna så nu startar uppbyggnadsarbetet!
Frågorna är fortfarande många, ska vi bygga ut, vilket handfat, vilka duschdörrar...
Pappa ska komma hit i morgon (idag) och hjälpa oss att tänka...

Det enda vi är säkra på är kakel och klinkers.
Som jag sa i tidigare inlägg 10x30 vitt på väggarna och 10x10 betonggrått
på golvet.

image239

Vi är nästan helt hundra (beror på utbygge eller ej) på toastol och det blir ifö´s
Sign 6875.
Och om det blir så, så är meningen att jag ska gjuta topplattor till cisternen och
väggskåpen i betong.

image240

Vi har också bestämt oss för blandare och det blir FM Mattssons
Garda.

image241

När det gäller handfat så hittade vi ju först ett från Ballingslöv som vi tyckte om.
Men priset får oss nog att backa...
Så lite förvaringsutrymme och så mycket pengar. Hm, men snyggt tyckte vi att det var.

image242

Bilden är tagen med mobilen, därav kvalitén.
Men kolla in snyggingen i speglen han ingick... (dock bara till mig)
Så jag funderar vidare när det gäller handfatet...

Nu måste jag gå och nana...
I morgon ska vi in till frissan alla utom Elle.
Får se om det kommer hysteriska före o efterbilder denna gången med?!

Fortsättning följer när det gäller badrummet.

image244

Kommentarer
Postat av: Lizze

Hej snygging!
Vi har samma blandare i hela huset, alltså från garda serien, riktigt läcker.
Handfat.. kolla gustavsberg. De har ngt handfat man kan sätta uppe på bänkskiva. Då kan ni köpa skåp på annat ställe. Tror de kosta runt 2600:-

2008-05-02 @ 20:00:32
Postat av: Lizze

Kom på en sak till där med handfat o duschvägg. Åk in till Onninen (bak Max), de har allt, kanske kan ni höra om lite rabatter från morbror som e där inne allt som oftast. Tror även de har endel inredningar annars brukar man kunna beställa hem det. Puss o kram!

2008-05-02 @ 20:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0