El choco...



Nästa bok är utläst!
Denna gången var det El choco.
En verklighetsberättelse om Svensken Jonas
som grips för försök till kokainsmuggling i Bolivia.
Han hamnar i fängelse och man får följa hans tid där.

Jag vet inte om det var för att jag visste att nästa bok som
vänta på att bli slukad var Lisa Marklunds senaste "En plats i solen".
Men jag tyckte att den här var seeeeg...

Nu ska jag krypa ner under täcket och läsa de första sidorna
i min efterlängtade "Marklund".

Natti natti!!

Kommentarer
Postat av: Lizze

Hej där!

Har lite bloggtorka. Händer inte så mycket nytt här hemma nu för tiden.

Pappa hade ite bakat utan hämtat från Axelsson conditori i stan. Han tyckte vi skulle fira farfars 100års dag och fick med sig en mycket stor tårta som ja tyckte va synd att slänga.



En sladdis.. va skoj. Ska säga till när jag drömmer något nästa gång. Spjälsängen står ute i tvättstugan, används inte mera. Jag står bara i valet och kvälet om hur jag ska göra. Har tänkt ringa om det. Teo gnagde endel på den när han var liten så det fattas endel färg. Ska jag slipa ner och måla om den eller hur ska jag göra?



Kram Lizze

2008-10-09 @ 09:56:41
URL: http://lindborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0