Föreläsning...

Den här fullständigt överlycklige mannen lyssnade jag på i går.
Att välja glädje hette föreläsningen av Kay Pollak.

En mycket vis och sprallig man med massor av goda råd
hur man ska leva livet gott!

Har ni chans att lyssna på honom så gör det!

Själv ska jag sjunka in i hans böcker... när jag
läst ut Marklunds senaste, som inte är riktigt
av samma litteratur.




Nu ska jag krypa ner till mannen efter 12 timmars arbete, ont i fötterna!!!
Hoppas att han vill massera dem... (fötterna alltså!)

Natti, natti!

Kommentarer
Postat av: Ekelundskan

Detta är en av de få saker jag KRÄVER av min man - smörja in och massera onda fötter. Och eftersom jag utan gnäll och med glatt hjärta tvättar all hans tvätt, lagar all mat, bäddar hans säng och städar hans hem vågar han inget annat...

2008-10-10 @ 01:33:43
URL: http://ekelundskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0