Nu har den kommit...

I går fick jag hem min efterlängtade matta!
Den heter Siri och är en Pappelina.
Jag är ju inte så mycket för starka färger så det fick bli en vit.



Monstret i slutet av mattan är min lille son, som är på Halloweenparty i kväll.
Den store sonen har lite filmkväll med några kompisar här hemma.

Vårt kök är så långsmalt så jag tror att jag ska beställa en matta till...



Jag la den gamla trasmattan från hallen och in och tycker nog att det kan bli bra
med en till.
Man sparar golvet med en matta till.
Det blir så extremskitigt just från hallen och in.
Vad tror ni??

Kommentarer
Postat av: Camilla

Blev ju jätte bra.

Men jag hade nog också velat ha en matta till.

Man vet ju hur mycket skit det dras in från hallen.

TUSEN TACK FÖR allt förra helgen

Kram

Camilla

2008-10-31 @ 18:59:32
Postat av: Ekelundskan

Jepp - en till får det nog bli.

Och om den mot förmodan inte skulle passa kan jag ju tänka mig att ställa upp och förvara den ett tag.

Kram!

2008-10-31 @ 21:31:30
URL: http://ekelundskan.blogg.se/
Postat av: Smulan

Självklart blev det kanonfint.....men vad skulle det annars bli ??

Du är ju bara bäst!!

/ Kramiz Smulan

2008-11-06 @ 22:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0