Höst...

Nu börjar alla höstens varor komma in i butiken.
En av mina favoriter är Cult design!
Deras höstkollektion är helt underbar!

 
Bilder lånade på Cultdesign.se

Denna köpte vi in redan i våras så det kommer bli hur spännande som helst att packa upp, man har nästan glömt vad man beställt.
På Formex ska jag även kompletera våra andra leverantörer och se till att jag får ihop en fin presentavdelning i den nya butiken!

Längtar tills vi får hela ytan, för första tiden skall vi ha kvar Coop Bygg på en tredjedel av lokalen (fram tills vår ga. butik fixats till så de kan flytta upp).
Det är ju på den ytan som presentavdelningen skall vara sen...

Kommentarer
Postat av: Anette

Har en känsla av att detta kommer att bli mitt nya "IKEA". Inte så långt att köra, och massor att köpa...

Kramar

2009-08-25 @ 14:52:12
URL: http://ekelundskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0