Tjoho...

Just nu sitter jag på tåget upp till Stockholm.
I morgon öppnas portarna till Formex upp och då ska jag vara en av de första!

I dag har vi haft utförsäljning i butiken, helt HYSTERISKT!
Stod lång kö utanför när vi skulle öppna.
När jag kommer hem på fredag finns den gamla butiken inte kvar längre.
Det känns ju både lustigt och helt....UNDERBART!
Det betyder att vi kan lägga all vår energi på den nya butiken istället.

Har varit och beställt tapeter till en del av de nya miljöerna idag.
Oj, vad det finns mycket nytt.
Det var rena julafton att komma ner till färgaffären.
När jag jobbade som dekoratör hade jag full koll på märke och mönster när det gällde tapeterna men i dag var ALLT nytt. Valde bara ut till fem miljöer för nu hade det kommit fler nyheter bla. Marimekko´s mönster och det är ju kul att ha helt nytt!

Om jag hinner innan jag somnar på kvällarna ska jag visa er lite av godbitarna från Formex, tills dess - KrAm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0