Två till avklarande...

I dag är det verkligen inte mycket med mig!
Var ute på galaj i går för första gången på hur länge som helst!
Det märks verkligen att man är över 25!!!

En otroligt lugn dag har det varit idag.
Pojkarna har varit i väg på skatepark hela dagen och jag har bara degat.
Men jag har letat upp en ny bok som jag ska lägga mig och läsa när klockan
bara vill bli tillräckligt mycket, fniss...

Jag älskar verkligen att läsa böcker!
De två jag läst ut nu är:



Flickan under gatan och



Den mörka ängeln.

Mari Jungstedt är verkligen en av mina absoluta favoriter!
Den här boken läste jag ut på två kvällar, kunde inte lägga den från mig.

Roslund och Hellström var det första gången jag läste något av.
Tyckte att boken var lite dryg.
Den var ok men inte mer.

Kommentarer
Postat av: Helena

I morgon är det arbetsdag igen! Har läst din blogg! Klart att du ska få ett lavendel-hjärta! Kram!

2009-08-02 @ 21:51:06
Postat av: Fanny

Du bara läser och läser, hur hinner du med?! Har du 3:e boken av Stieg Larsson? Tänkte höra om jag skulle kunna få låna den av dig - har några jobbenätter kvar som jag måste fördriva tiden under =) Kraaaam!

2009-08-04 @ 20:28:32
URL: http://fannyochmarcus.blogspot.com
Postat av: Rebeca

Läs Odjuret av Roslund & Hellström, fruktansvärd samtidigt som vädligt bra...

2009-08-13 @ 22:11:47
Postat av: ida G

Läs de andra böckerna av Roslund/Hellström: Odjuret, Box 21 och Edward Finnigans upprättelse.. De är bättre!

2009-08-21 @ 16:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0