Ett underligt lugn...

Juldagen är här med ett härligt lugn i huset.

Brasan brinner och jag sitter själv i matrummet och myser.
Inte ett ljud från boysen...kan bero på att de blev VÄLDIGT nöjda med julklapparna i år.
Kommer nog inte att höra något mer från dem detta jullovet mer än när de blir hungriga...
De sitter djupt försjunkna i sina Ipods.

Själv fick jag en superfin klocka men den var redan inställd, både tid o datum...så den kan jag inte pyssla med idag.



Men jag skulle ju kunna gå ner i mitt hobbyrum (tvättstugan) och slänga in våra nya sängkläder som vi fick av svärföräldrarna igår!



Neeej jag tror att jag går o lägger mig på spikmattan (som vi fick av svägerskan med familj) istället och hämtar kraft till en ny "julafton" i kväll med "de mina".





Kommentarer
Postat av: Fanny

Fick du också en Triwa-klocka? Det fick Kalle också. han önskade sig en orange av mig, men trodde ändå att man skulle få en vit, eftersom jag har lite förkärlek till den färgen, haha.. Det blev en orange, själv hade jag inte tackat nej till den veta - den är sååå fin!

Ha det gott, kram!

2009-12-26 @ 00:26:52
URL: http://fannyochmarcus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0