Jaha...

En lång ledighet ligger bakom mig!
Varit ledig torsdag-måndag.

I torsdags och fredags var jag ju i Ullared med min goda vän Camilla.
Resan upp var lite mer händelserik än vanligt (vill inte gå in på detaljer...).
Shoppingen gick som vanligt med rekord, undrar hur det här ska sluta?
Det är 5:e året i rad som vi åker upp med övernattning och kvittona blir bara längre och med högre siffror...

Efter att butikerna stängt så begav vi oss till vårt rum och startade vår nyinköpta julskiva, hällde upp lite vin och började slå in julklapparna.



Den här bilden tog jag väldigt tidigt... det slutade med fyra fulla kassar!
Jag hann aldrig slå in allt utan fick fortsätta på fredagskvällen när vi kommit hem.

Jag är otroligt imponerad av personalens arbete på Ullared!
Massvis av kunder som drar o sliter i ALLT. Öppnar förpackningar, hänger varor som de ej vill ha överallt och smutsar ner.
Men personalen är ALLTID trevlig och tillmötesgående och hyllorna är i ordning och påfyllda hela tiden!

5 av 5 gula GeKås kassar ger jag personalen! 

När jag sedan igår kväll skulle kolla upp ett pris på ett av kvittona så upptäckte jag att de dragit dubbelt av en sak som jag köpt.
Jag ringde upp dem idag och vips så hade de satt in summan på mitt kort.

VILKEN SERVICE!!!







Fint pyntad är butiken också... bilderna är tagna med min mobil därför är det inte så bra kvalitet.
Men jag tror att ni kan se det magiska ändå.

I lördags var jag på julfest med jobbet.
Vi blev bjudna till Ronneby Brunn med underhållning och mat.

Jag använde min lila klänning igen med lite extra tingel tangel så blev den som ny...
Nya stövlar var också inköpta... svarta, spetsiga med KLACK!



Jag har ALDRIG haft så ont i mina fötter någonsin!
Jag kunde knappt stå upp efter halva kvällen.
Typiskt mig att inte testa innan, jag har ju aldrig gått i "klackaskor"...
Men, men det var trevligt ändå!
Gillar ju alla mina arbetskamrater så det var helt ok att sitta ner och bara prata för en gång skull.

I morgon är det dax för jobb igen och 7 dagar framåt...

Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ojojojojoj...Petra i Klackaskor? Det var något nytt! Från Sko Bod i Ullared?? Åhh nu vill jag mä till ullared igen:P Kram kram

2009-12-08 @ 00:34:13
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0