Mycket att göra...

Det har varit väldigt mycket att göra sista tiden...
Först var det Formexmässan, sen var mannen på psykiatrimässa (också i Älvsjö),
sen var det Möbelmässan, denna veckan har mannen varit i Båstad, nästa vecka
ska jag till Borås och veckan efter ska vi båda till Vänersborg.
SEN...hoppas jag av hela mitt hjärta att allt blir som vanligt igen.

Träningen som jag började med tog snabbt slut med en förkylning
Och uppehållet har sedan hållt i sig (förutom i tisdags) pga alla resor
och allt man ska försöka hinna när man är själv.
Men det kommer ju också tillbaka när vi "flyttat" hem igen!

Men man ska inte bara klaga för jag har hunnit med otroligt mycket.
Jag har varit i vår huvudbutik och byggt om presentavdelningen.
Blev verkligen superbra!!! Eller hur Magda!?
Och även hunnit med lite utbildning.

Idag och igår har jag packat upp och prismärkt massor med nytt i "min" egen butik.
Våren är en underbar tid!
Jag har redan plockat in massor med både vår o sommarblommor...
suck, kan bara INTE låta bli!
Nästa vecka kommer ännu fler nyheter men då har min kollega Benny lovat att
plocka upp, prismärka och dekorera detta.
Spännande att komma tillbaka och se alla nyheter!

För nästa vecka ska jag försöka vara med mina älskade pojkar två dagar (sportlov).

Önskar er alla en underbar helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0