Sista dagen...

Jaha... då var den sista dagen (för mig) på sportlovet över.
Idag har jag varit inne en runda i stan i djuraffären och hos 
Fanny o Kalle och tagit mått på deras kök. 
Ska se om jag kan komma med några tips till deras renovering...

Lillebror har precis begett sig till sin "polare" längre ner på gatan och
ska sova där i natt.
Storebror mår kasst och vill inte göra någonting, sitter bara och tittar rakt ut
hostar och snorar.
Stackare! Inte kul att vara förkyld när det är lov!

I morgon far jag till Borås och ska handla mattor.
Det är en mässa hos en leverantör som alltid brukar
avslutas med något kul på kvällen.

Ha det bäst så ses vi snart igen!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hoppas du kommer på några fiffiga idéer till vårat kök (och garderober!!). Hoppas du får en trevlig tripp till Borås. Ha det fint! Kram!

2009-02-19 @ 10:11:46
URL: http://fannyochmarcus.blogspot.com/
Postat av: lisa

hej

jag följer din blogg via rssflöde och får då bara de första raderna av varje inlägg du skriver. skulle du inte kunna ändra dina inställningar så att hela dina inlägg visas i rssflödet? jag tror att vi är många som skulle blii glada då. man ändrar det i en ruta under inställningar.



tackar på förhand.

2009-02-23 @ 14:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0