Grattis...

Önskar jag min kollega och bloggväns sambo, Benny som fyller 25 år idag!!!



Allra bäst hade det här inlägget blivit om jag haft en bild på honom
från vår bowlingkväll med jobbet...
Men jag skulle nog inte vågat lägga in den ändå.
För då hade han nog lagt in en bild på mig från Julfesten i morgon...hi, hi, hi...
Eller??

Idag har jag jobbat för första gången på hur lång tid som helst...
Kul!!!
Tiden gick hur fort som helst.

Eftersom min fest i morgon blir inställd pga sjukstuga så ska jag in o
jobba några timmar istället.
Måste förbereda inför vår inventering...

Idag har jag inte varit ute på någon promenad, sitter fortfarande och velar.
Men det är så ruskigt kallt!
Så jag tror att det får bli vila idag...
Men hade jag nu haft ett Wii Fit, så...

Ha en fortsatt underbar kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Moster Mjölgumpa

Klart att du ska ha ett Wii Fit.



Mit har stått lutat mot väggen bak soffan ganska länge nu. Har knappt inte använts sedan halva vårt plommonträd ramlade och raserade häcken. Den stora glipan ger numera full insyn mot vår tv!

2009-01-06 @ 21:52:05
URL: http://mjolgumpa.blogspot.com
Postat av: Moster Mjölgumpa

Jag försökte skriva en kommentar men den försvann. Nu gör jag om det och jag ger mig sjutton på att den andra också dyker upp.



Klart att du ska ha ett Wii Fit i födelsedagspresent.



Mitt har stått oanvänt bakom soffan ganska länge nu. Det har knappt inte använts sedan halva vårt plommonträd raserade en bit av vår häck. Genom glipan är det numera full insyn mot vår tv.

2009-01-06 @ 21:56:00
URL: http://mjolgumpa.blogspot.com
Postat av: Moster Mjölgumpa

Se där ja, tre kommentarer på nolltid. Nu bara måste du få ett Wii Fit!

2009-01-06 @ 21:59:30
Postat av: Petra

Svar till min kusin:



Ha, ha, ha...

Tack kära kusin för att du står på min sida!



Jag hade tänkt utföra mina Wii övningar på ovanvåningen, med risk för att takkronan i rummet under kommer att släppa från taket...

Men om grannar ser eller takkronor släpper från taket är väl ingen Big Deal!!!

Huvudsaken man har kul!

Ha en bra dag.

Kram

Petra

2009-01-07 @ 07:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0