Hm...

I augusti var jag på Formexmässan i Stockholm.

Jag fastnade i en av montrarna.
Stod där som en fågelholk med öppen mun och bara beundrade.
Jag blev helt enkelt förälskad.

Jag har länge letat efter en ersättare till vårt felköp som vi gjorde på Ikea.
Och nu hängde de där mitt framför mig.
Utan tvekan beställde jag dem!

Problemet är bara att jag inte vet om de blev bra... 
Färgen är perfekt, men de är lite större än vad jag kom ihåg.

Vad tycker ni?



Det var alltså de här godbitarna som jag tog med mig hem till vårt tv-rum.
(som jag skrev i förra inlägget)


Kommentarer
Postat av: Malin

Hmmm, kanske ser de lite ihopträngda ut? Nära fönstret och väggen...



Du kan inte sätta dem lodrätt istället??? Bara en tanke. Fina är dem utan tvekan dock:) Kram kram

2009-11-01 @ 22:08:23
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/
Postat av: Eva

Hejsan!
Jag bara älskar ditt vardagsrum. Vi har tänkt måla vit i vårt kök men är rädd att det ska kännas kallt. Vilken nyans har ni målat i vardagsrummet?
Tacksam för hjälp
Mvh Eva

2013-11-13 @ 20:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0