Så fort...

Det är inte klokt vad tiden går fort!
Nu är denna veckan också på väg att ta slut.

I onsdags var jag i Jönköping på MIBO mässan (möbelmässa).
Kul med avbrott i vardagen!

Idag har jag varit ledig och tagit en runda i stan.
Klippt mig, köpt en tunica, svarta jeans, skor till jobbet och ett par gore-tex walkingskor m.m.
Phu...vad det är roligt att shoppa när man är på rätt humör!
Och det var jag i dag!

När killarna kom hem från skolan så myste vi med prinsessbakelse, ROSA.
Så även om det kanske inte är så nyttigt så gjorde vi en välgärning ändå för vi gav ett bidrag till Rosa bandet.

Nu är grabbarna ute o kör skateboard och jag håller på med kvällsmaten.
Sen blir det lite mysarkväll.

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Ulle

Trevlig helg, nu ska jag åka till "stallet" o se om jag hittar mer beg mög att ta hem. Kram

2009-10-03 @ 08:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0