I morgon är det dax...

I dag har jag varit otroligt trött och hängig!

Inte för att det blev sent eller så värst mycket vin i går när våra vänner från Åhus var o hälsade på.
Utan helt enkelt för att tankarna hela dagen har gått till att jag ska börja jobba i morgon igen...

I går kväll när våra vänner var här så planerades det uteplats!
Vi har ingen bra plats att sitta på och har pratat om detta hur länge som helst. 
Vi ritade och bläddrade i tidningar och på nätet efter material, möbler, insynsskydd m.m.
Fick hur många ideér som helst (precis som vanligt när U är med!)
Nu ska det bara göras också! 

Totte fortsatte jobba på stora hallen i går på dagen.



Här är första panelbrädan på plats...
Konstverket som vi spikar över är Elias. Han ville föreviga att han håller på Bolton.



några till...



och här är första väggen klar!

Halva nästa vägg blev också färdig innan vi började grilla i går kväll.
Det är en superhärlig känsla när man kommer ut från toaletten och ser en hel vägg nu.
Visserligen bara grundad men innan var det tre olika ga. tapeter och hål i väggen...
Något min vän U kom på i går var att jag faktiskt för 4-5 år sedan köpte tapet som jag skulle ha i hallen...
Ha, ha, ha så typiskt mig!
Nu har jag en tapet som jag älskar och som har utgått som jag inte vet var jag ska ha.



Visserligen hade U ideér på det med men jag orkar INTE med fler projekt i fler rum nu!
Nu ska hallen, lilla toan, ovanvåningen, trappan ner och dörrposten mellan matrum och kök göras klart!!!
Dessutom vill Elias inte ha kvar sin gröna färg på sitt rum (sen faster trodde att han som är färgblind valt den fula färgen...he, he, he... Det var JAG som valde den! ;-))
Så det blir ytterligare ett projekt i höst.



Kommentarer
Postat av: Therese o nellan

Tjusigt det blir :) Vi ska med ha upp panel i vår lilla hall. hade en tanke, och var ganska övertygad, om att hallen skulle va klar innan lillasyster kom. MEN så blev det inte, vi har inte ens börjat och köket är inte heller klart. Suck.

Men det kommer, som J säger :)



JA, Sex and the city 2 va riktigt bra, bättre än 1'an tyckte jag. Älskar såna tjejfilmer :)



KRAM o lycka till imorgon.

2010-08-01 @ 20:45:14
URL: http://fesan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0