Dagen efter...

Phu... nu var min födelsedag över...
Jag älskar verkligen att fylla år!
Jag ÄLSKAR paket, både att ge och få!!!

Dagen startade med att pojkarna kom med sång och kaffe på sängen.
OCH paket så klart, fniss...

Jag och mannen tog oss senare in till stan och köpte en ny jacka till mig.
Det var något jag var i akut behov av!

Kvällen kom och så också gästerna.
Det smaskades Tacos och sedan också kladdkaka med glass o grädde.

Idag ska jag ta en lång härlig promenad med hunden i min nya jacka och se om den håller värmen.
Kallt som tusan ute men vackert med all snö och solen som skiner!

Senare i kväll ska jag ta tåget in till stan för att fixa mig i håret.
Ska bli skönt att bli av med min utväxt!
Anledningen till tågresan är att jag och min frisör ska äta ost o kex och dela en flaska vin under tiden som jag blir fixad. MYSIGT!

Den här är min...




Detta fick jag också...




och en massa andra saker... TACK!!

Kommentarer
Postat av: Anette

Grattis säger jag till dig!

Fin-fina paketer också.

Vill ha, vill ha.

Men jag fyller ju inte år på länge...

Kram

2010-01-08 @ 14:36:58
URL: http://ekelundskan.blogg.se/
Postat av: Therese o nellan

Jag är inte alls avis på din I-phone, inte alls.

Bara sex månaderkvar innan jag får min suck

Hopaps dagen var bra, kramar.

2010-01-08 @ 14:47:13
URL: http://fesan.webblogg.se/
Postat av: Moster Mjölgumpa

Du har det bra, som har en familj som kommer ihåg att du fyller år. Jag har det helt annorlunda förstår du...

2010-01-08 @ 16:35:28
URL: http://mjolgumpa.blogspot.com
Postat av: Fanny

Åh, sören vad snygg telefonen är...! Jag vill ha den vita, det har jag precis meddelat husbandet här hemma ;) Grattis i efterskott, tänkte ifall min gratulation inte syntes på facebook, där var ju några stycken :P Ha det så bra kära du, vi hörs! Kramar!!

2010-01-08 @ 21:06:21
URL: http://fannyochmarcus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0