Så mysigt...

I tisdags for jag till Karlskrona för att vara med på ett möte i vår butik där.
Mötet varade till kl. 16 och sen kom "Dosan" och hämtade mig där.

Vi åkte in till centrum och fikade och shoppade lite.
Lotta (Dosan) visade mig en helt underbar butik som heter Alvas hus.
De har även en webb butik www.alvashus.se.
Det fanns hur mycket underbart i den här butiken som helst.
Jag köpte en klänning och ett armband men hade inte klockan redan varit 18 så hade det säkert blivit mer...


Bild lånad www.alvashus.se

Den här klänningen blev det!
Tack Dosan för en underbar kväll/dag!

I går kom jag hem vid 14 och sen gick det i 190!
Båda killarna skulle klippas och Joel behövde nya kläder till avslutningen som var idag...
Jag skulle till skroten och fixa med papperna på min gamla bil och till banken för att hämta ut pengar.
Jag hann!!

Sen blev det cykeln ut till mor o far där det inhandlades tomater, en runda i skogen med Twix och sedan en cykeltur hem igen.
En mycket bra dag, med andra ord!



Kommentarer
Postat av: Evelina

Oj oj oj så mycket fint! Synd att man inte har lite mer pengar... =)

2010-06-29 @ 09:58:09
Postat av: Evelina

mycket fint på www.alvashus.se menar jag...

2010-06-29 @ 09:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0