Söndag...

Idag är jag otroligt seg.
Får inte för mig någonting att göra mer än att tvätta (inte så dåligt det).
Helgen har ändå varit ganska lugn.
I fredags jobbade jag till 18.00 och sedan kom en vän över och vi satt o tjattrade till kl.01.30 (blev en del vin också).

I går var det dax för tonårsparty.
Den stora grabben hade tillsammans med två kompisar klassfest/födelsedagsfest.
Väldigt smärtfritt när man slipper ha det hemma.
Ljudnivån var på gränsen till brutal men jag tror att de hade kul och det är ju det som är meningen.

I dag har den "lille" grabben varit iväg och spelat fotbollsmatch, den store är iväg och kör skateboard, mannen har föräldrarmöte och jag har bara gått runt och funderat på vad jag ska göra...
Har en del att förbereda inför sista arbetsvecka och grabbarna ska iväg på läger (Summercamp) så det skall packas utrustning till det.

Men jag tror att jag börjar med att köra ut en runda till mor o far och kolla läget hur det går med deras sovrum som de håller på att renovera. 

Ha en fortsatt go söndag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0