Snart är det dax...

Det går framåt med mor o fars sovrum...
Jag och bror ska hjälpa till och om två dagar finns det hur mycket tid som helst för min del för då har jag SEMESTER!!!
SEX helt underbara veckor framför mig!

Men först ska vi ta tag i vårt eget hus!
I morgon ska jag och mannen vara "lediga" och då står det fasadtvätt på schemat!
Phu...inget man gått och längtat efter men efter det kommer målningen och den är ju mycket bättre (eller?).


Ska ta bilder både före och efter så ni får se skillnaden.
Hoppas på att få det gjort så fort som möjligt så att vi sen kan njuta av semestern tillsammans för det behöver vi verkligen.

Denna veckan som gått har pojkarna varit på Summer Camp.
De har verkligen älskat detta och tycker det är synd att det snart är över.
De har fått prova på massor av saker.
Boule, beachhandboll, minigolf, bad, tyngdlyftning och i morgon är det ridning (vilket Elle INTE ser fram mot).
Hela lägret har varit superbra arrangerat och med väldigt bra ledare!
Joel den stora grabben var mest nöjd över att det inte fanns någon "dötid".

Nej, nu ska jag krypa ner med Camilla (Läckberg) och försöka komma till ro så att jag är pigg i morgon när det är dax för hårt arbete.

Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Ameh, vadå inte ser fram emot ridningen? Roligaste sporten av dem alla ju, ska bli spännande att höra sen vad han tyckte ;)

Ha det gott, hörs och ses. Kram!

2010-06-18 @ 22:00:57
URL: http://fannyochmarcus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0