Ledig dag...

Det är fredag och jag är ledig!
Började dagen med 5 km promenad med Twix och sedan frukost i lugn och ro.

Sedan har jag hunnit rensa mina garderober och byrån. Det blev 2 kassar med kläder till Myrorna.
Skönt!! Detta har jag gått och dragit på länge. Har varit irriterad på mig själv på mornarna när jag inte hittat vad jag ska ha. Men nu är det gjort!

Har även varit och handlat, tvättat några maskiner tvätt och städat av lite.

I kväll blir det mysarkväll med hemlagad pizza och gott.
Det är min jobbehelg så jag vet vad jag ska göra...

Men på söndag är det mer än jobb...
Då ska jag äntligen få uppleva min födelsedagspresent!!



Kent på Malmö arena!
Någon som är avis...fniss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0