Ett projekt avslutat! Nu är ovanvåningen o...

Ett projekt avslutat! Nu är ovanvåningen och trapprummet (heter det så?) färdigmålat! Tjoho!!! Alla kontakter, element och uttag på plats igen. Såå... skönt. Ska bli riktigt kul att ge sig på trappan. Ser framför mig hur fint det kommer bli. Men det får bli en annan dag för nu är jag tött i tittorna. Gick upp tidigt i morse för att hinna springa innan det blivit tokvarmt ( va dock sjukt varmt redan 07.00). Dagen på jobbet har gått bra har köpt in underbara saker till presentavdelningen. Nu längtar jag till FORMEX och alla höstnyheter!! Men än är inte sommaren över! Ska nog hinnas med några grillningar till ;-) Sov så gott där ute! Natti natti


Kommentarer
Postat av: Moster Mjölgumpa

Fast jag inte har något sådant rum brukar jag kalla dem "trapphall".

2011-08-04 @ 16:33:21
URL: http://mjolgumpa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0