Grrr...

Jag har sagt det förut och nu säger jag det igen
- Jag har köpt en Kitchen Aid!!!



Suck!!!
Midsommardagen efter att vi kommit hem från Sturkö (Dosan) så bestämde jag mig för att köpa min efterlängtade Kitchen Aid.
Jag använde mig av Prisjakt och hittade där en dansk sida Seri Jagt.



Gratis frakt och ett bra pris - 3.625.-
 
Jag tryckte på beställningsknappen 25/6 och tre dagar senare 28/6 drogs pengarna från mitt konto.
Samma dag fick jag ett mail där de bad om ursäkt,
att varan var sen men de skulle sända den nästa vecka (V.27).
Två veckor efter lovad leverans mailar jag dem och undrar var varan är (v.29).
Får dagen efter då till svar att det dröjer 1-2 veckor till...

Skit va tradigt, där gick alla födelsedagsbaken (Totte o pojkarna)!!

Men, men... den som väntar på något gott... he, he..

Viiiisst... Två veckor går och jag har fortfarande INTE fått min Kitchen Aid.
Jag ringer då upp dem och får till svar att de ska skicka min vara nästa vecka (v.32).

Tror ni jag fick den??
Nädå, jag mailar igen. (denna gången lite irriterat och önskar ett snabbt svar)
Tar inte lång stund förrän jag får svar att de annullerat min order och fört över mina pengar igen.
WHAT!!! 
Jag kastar mig på telefonen och förklarar att jag INTE vill annullera någon order och får då till svar att de ska lägga in min order igen.
De skulle även ringa till USA för att få ett bättre svar på leveranserna och lovade sedan att höra av sig om beskedet.
Har de hört av sig??
NEJ!!
Jag mailade sista gången i söndags och undrade om jag hade samma ordernummer kvar och hur det gick med leveransen. Inte ens det har de svarat på.

I kväll gick jag in på deras sida och det enda som fanns kvar av Kitchen Aid var någon udda färg eller med adapter.
För DÅLIGT!!

Nu provar jag en ny sida och hoppas att de är mer seriösa!

Så till er som vill handla på nätet - Använd er INTE av Seirjagt.dk



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0