Lördag...

I dag har jag jobbat medan mannen burit in 10 kubik ved...suck!
Gissa om han har ont i armar, rygg och ben?!
Han är duktig han, min man!!

Det har inte hänt så värst mycket här hemma de sista två dagarna från min sida.
Har varit väldigt trött och sovit dåligt.
Men bänken på verandan är klar, alltid något!
Strök den en tredje gång eftersom vi ska ha ved i den och färgen säkert slits.
Ska ta en bild när jag städat av och fått blommorna på plats.

Hittade en supersnygg klocka på nätet!
Bara VILL HA!!



Har redan en Triwa som jag fick av mannen för ett par år sedan, en vit i plast.
Jag trivs superbra med den men den är ju inte så kul till höst o vintern.
Den här finns i flera olika färger men jag tror att brunt skulle vara kul.

Nu ska jag krypa ner i bingen med min bok "Pepparkakshuset" av Carin Gerhardsen.
Ha en fortsatt underbar lördag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0