Måndag...

Jo, då.
Lite fick jag gjort idag också!
Började med att ta mig in till stan för att inhandla mer färg, slippapper, fönsterkitt och mat.
När jag sedan kom hem tog jag bort ett av fönsterna till spettekaksbageriet och pillade bort gammalt kitt och skrapade.
Nu är ett av fönsterna färdigkittat och hänger på plats igen för att sedan målas om några dagar.
Jag har även testat på att göra något med min betong som jag fick av mannen. Vad får ni se sen om det blir något av det...
Bänken på verandan har fått en strykning till och blev riktigt fin. Ska ta en bild när alla mina pelargoner är på plats igen.

Kvällen avslutades med en löprunda, pust... det var alldeles för varmt!!
Men det gick och det är sååå... skönt efteråt.

Nu är jag trött och ska krypa ner i bingen så att jag orkar jobba i morgon.

Natti, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0