Opps...

Gårdagen (tisdag) blev visst som jag skrev i måndagskväll "en tuff dag"!
Vaknade tidigt genomsvett med magsmärtor.
= MAGINFLUENSA!

Blää...fy för den lede m.m.

Låg i sängen hela eftermiddagen helt utmattad och sov sedan hela natten utan problem.
Snacka om att denna sjuka tar hårt på en.

Dagen idag började med en fruktansvärd huvudvärk och klen i hela kroppen men nu känns det som om det är på rätt väg!
Fått i mig något annat än Proviva o skorpor i kväll.
Gjorde bakad potatis med en god röra som nu ligger som bomull i magen.
Har fortfarande inte tagit beslut om jag ska ta mig till arbetet i morgon, tror nog att jag klarar det i lite saktare tempo än vanligt men inte roligt om jag skulle smitta de andra.
Maken ligger nämligen också nu...
Han intog soffan i natt och har legat där sedan dess.

Nu ska jag inta sänglinnet igen.
Så ha en fortsatt underbar kväll alla där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0