Tjohoo... Jag lever! Lite torka på bloggan...

Tjohoo... Jag lever! Lite torka på bloggandet sista dagarna. Slänger in ett hej nu innan jobbet. I söndags var vi på släktträff i Ljungby. Mycket trevligt att träffa Tottes kusiner med barn o barnbarn. Tipsrunda och god mat. I år var vi hos Tottes kusin A med man o dotter annars brukar vi va hos hans faster. I måndags efter jobbet upptäckte jag att vi hade två kattungar under lastpallarna på baksidan. De såg otroligt hungriga ut så jag fixade lite mat till dem. Min kollega som nyss byggt stall behövde katter dit så jag fångade en av dem... Men bara en liten stund! Den lille rackarn blev så rädd att den skrek och bet sig fast i mitt pekfinger. Nu har jag fått stelkrampspruta och PC i 10 dagar, suck! Ska nog hålla mig till möbler o inte bli vildkattstämjare! Nu ska jag sätta fart så att jag hinner till jobbet! Ha en bra dag ALLA!! KRAM


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hahahaha, jag tror att vi håller oss till tamare katter hädanefter och låter vildarna bo under lastpallarna och äta kyckling ;)

Kramar!

2011-08-10 @ 13:51:26
URL: http://fannyochmarcus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0