Långledigt...

Jag har nu varit ledig sen i torsdags!!
Har hunnit med en hel del...

Torsdag till fredag var jag med Camilla på vår årliga sparesa i Ullared!!
Hur mysigt som helst precis som vanligt!!
Massor med inköp och vet ni vad...???
"Glödlampan" tändes och ALLA julklappar är klara!
SUCK, så skönt!!

Gjorde en hel del fynd och köpte även lite pyssel på Panduro.

Här är första "lasset"



I lördags var vi och tittade på Elias när han spelade handbollsmatch.
Sedan var jag o Joel och hälsade på min lillebror och Anna.
Julgranar fixades och på kvällen avnjöts de första skinkmackorna till "Så mycket bättre".

Söndagen gick i slöhetens tecken!
TRÖTT!!!
Mannen och Elias var i Kristianstad i den nya arenan och tittade på handboll.
Själv vilade jag och var ute och gick en runda med Twix och Joel.

I går var jag o mannen i Köpenhamn som jag skrev i förra inlägget.
Vilken härlig julkänsla man får när man är / varit där...

I dag ska Elias klippas efter att han slutat skolan och jag...
Ja, jag ska bara vara!!

Ha en underbar tisdag och lucia!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0