Lite nytt...

Har aldrig varit nöjd med byråerna i vårt sovrum mer än just i förvaringssyftet.
De slukar väldigt mycket!
De är INTE fula men för höga!!
Vi tog fram en gammal brädvägg när vi renoverade och byråerna "tar" för mycket av denna.
Nu har jag fått en annan av lillebror & Anna (PUSS!!) som de inte får plats med. Och detta kommer att bli mycket bättre!!
Hoppas på att kunna hämta hem den i helgen.
Tycker det ska bli riktigt kul (och nödvändigt) att rensa i lådorna!!
Har massa gamla paltor, för små ( de har krympt!!!) och som jag ALDRIG använder som nu skall bort!
Ska ta före o efter bilder så får ni se om ni tycker att det blev bra!

Något annat nytt kommer förhoppningsvis också att ske inom kort tid här hemma... Något som jag ser sååå mycket fram mot. Men mer om det när det är helt i hamn!!

Ha det bäst!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Fick kramp när jag tömde den :p har inte sorterat i den sen jag flyttade från mor, så hela tideb i lägenheten var den full med skit som sen packades ner i lådor o sen packades upp igen när jag flyttade in i huset, så TACK!!! nu har jag äntligen fått kasta massor som inte behövdes :p puss!

2012-01-02 @ 19:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0