Önskelista...

Jul och födelsedag tätt efter...

Min önskelista den här gången ser ut som följer:



Att mannen bestämmer sig för var och om det ska bli en vedeldad bastu så att jag (vi) kan fixa klart trädgårdslandet.



Att trappen upp ska bli klar!


(bilderna här över har legat i min inspirationsmapp på datorn och tyvärr vet jag inte vart jag hittat dem... )

Ett stort trädäck på innergården som vi kan sitta på och njuta av kvällsolen när vi kommer hem från jobbet på kvällarna!

De här sakerna är ju inget som jag kan få varken till jul eller födelsedag men jag tror att det är ork jag (vi) behöver för att ro det iland...

Men om detta inte går i uppfyllelse så går det lika bra med...


Ett löpband,


(Platt) / locktång,



Prenumeration på Drömhem & trädgård,


Bild från: http://www.kokaihop.se/home?id=2156024&tab=blog&blogId=2156161&articleId=5070989

Nya grytlappar (fast helst INTE liknande den här!!!),



En egen laptop som jag kan använda till mitt bloggande och mina bilder,




Radio till Ateljén med dockningsstation till,



Blixt till min kamera,



Dr Martens Laura Chelsea, om någon skulle lyckas hitta de här i strl. UK 5 / EU 38 så säg till, snälla!!
Jag bara VILL ha dem!!
Tyvärr har de utgått ur Dr Martens sortiment, snyft.
Har stövlar i samma märke och bara ÄLSKAR dem... Det är de enda skorna som jag kan gå i en hel mässa utan att få ont i fötterna.

De stora sakerna är sådant som jag tänker spara till.
Jag håller på att "plugga" foto och lära mig min kamera bättre.
Tycker att det är otrolig roligt med bilder.
Just nu har jag lite mer än 6200 bilder i min JOBBEDATOR... Vilket kanske inte är så optimalt.
Därför skulle jag vilja köpa mig en egen dator där jag kan spara, redigera bilder och blogga.

Nu ska jag försöka mig på kvällsmaten för en andra gång...
Sabbade precis första omgången soppa genom att hälla i 1 LITER vatten istället för 1 DL!!!
Ha, ha, ha... Kock lär jag ju ALDRIG bli!!

Ha en fortsatt underbar tisdagskväll!!








Kommentarer
Postat av: Marie

Får du inte en egen dator till dina bilder, så är en extern hårddisk ett bra och billigare alternativ :)

God Jul!

2011-12-20 @ 18:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0