Åhh... vilken dag...

Sov länge och vaknade UTAN huvudvärk!
Helt underbart!
Gårdagen var jag som en zombie helt utan ork och idag...
Ja, idag har jag haft hur mycket energi som helst!!

Har rensat, städat och fått massor som "skullats" göras gjort.

Jag har hittat rätt bland gardinerna!!
Det blev som jag tänkt från början...
Inte så stor skillnad men superfint, tycker jag!






Tyvärr så hade vi bara två 140 cm hemma så jag bytte i matrummet och första fönstret i köket.
De andra två får jag byta när de kommer hem till butiken.
Men NU är jag nöjd och det sägs ju att väntar man på något gott så kan man vänta länge... eller hur va det nu?
Här kommer några bilder från köksfönstret också.



Den nya soffan har också kommit på plats och då passade vi på att ta bort dörren in till tv-rummet.
Detta har vi tänkt göra ett tag men först när hallen var helt klar och det är den nu...(förutom en strykning på listerna).
TV-rummet blev mycket större och rymligare.
Visar detta senare när fåtöljerna är påklädda, håller på att tvätta klädslarna till dem.

Den stora ryamattan åkte också ut, så nu blir det mattjakt på riktigt!
Vet precis hur den ska se ut men har bara inte hittat den!
Letade en hel del uppe på möbelmässan och hittade då en som jag gillade men tvekade ett par sekunder för länge så det var en annan som klapp den mitt framför ögonen på mig, suck...
Men, men... den var nog inte helt 100 för då hade jag inte tvekat.

I eftermiddags skulle vi in till stan och ALLA skulle tvunget följa med!
Varför, undrade både jag o Joel.
Förklaringen var att Elias skulle köpa en plånbok och vi kunde minsann också följa med så vi gjorde något alla tillsammans, punkt slut!
Så vi åkte in och när vi kom dit så visade det sig att mannen och Elias hade bokat bord på restaurang Rosegarden.
MYSIGT!!!
Någon plånboksköp blev dit inte.

Ha en fortsatt underbar fredagskväll!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0