Imorgon...

I dag har jag varit ledig.
Min kollega M kom i eftermiddags och hon följde med mig till optikern och hjälpte mig att välja glasögon.

Vi har i kväll ätit Tapas och sitter nu brevid varandra vid matbordet med vars en dator.
Hon lär sig spara bilder från kameran till datorn och jag passar på att göra ett inlägg.

Väskorna är packade och i morgon bitti far vi till huvudstaden och FORMEX... JIPPI!!



Formex startar först på torsdag men morgondagen kommer att gå åt till att besöka leverantörer inne i stan.
Hoppas på en färgglad och inspirerande mässa.

Hör av mig snart igen!

Kommentarer
Postat av: Marlen

Ha härliga inspirationsrika dagar! Hälsa Micke P om ni ser honom. Kram kram!

2011-01-19 @ 07:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0