Min dag idag...


Har haft en helt underbar födelsedag idag!
Den startade med att mina pojkar sjöng och kom med kaffe på sängen.
En hotellvistelse med SPA, trerätters middag, rum med havsutsikt och hotellfrukost på Ystad Saltsjöbad,



Kitchen Aid och en ny eltandborste fick jag av mina underbara pojkar!

Efter frukost och lite städning av hemmet kom min kollega L med dotter och hämtade upp mig.
Och vi for till en "ny" butik för oss.
Cream och NoaNoa för 50%...
Gissa om jag köpte "födelsedagspresent" till mig själv?? 
SVAR - JA!
Jag lovade ju både mannen och mig själv för ett tag sedan att jag INTE skulle köpa ETT ENDA PLAGG TILL i år...
MEN NU ÄR DET NYTT ÅR!!!!

I kväll har mamma, pappa och lillebror varit här och grattat mig.
Vi har ätit hemmagjord pizza och sen orkade vi inte mer...

Som sagt en lugn, ledig och UNDERBAR dag!
Tack ALLA för gratulationer på sms, facebook, telefon m.m.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Totte

NU behöver du INTE köpa mer kläder i år. Eller hur? :-)

2011-01-08 @ 16:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0