MER TILLBAKABLICK...

Sommarens fest 2010!

Sista resan vi gjorde med husvagnen för 2010 var till Sturkö och Dosan!



Hon och hennes man firade sina kommande födelsedagar med en superfest .
Festplatsen var hemma på deras tomt med gigantiska partytält, helstekt gris och lamm.



Temat var Sällskapsresan / 80-tal.
I en del av tältet fanns baren Peppes bodega.


 
Bartenderna bestod av tre goa grabbar...



De slet hela långa kvällen så svetten lacka.
Bättre service får man verkligen leta efter!
Men med dricks på över 300.-/man så tyckte de att detta var bland det roligaste de gjort!



...och med en puss från mamma så går allting lätt...

Söta och proffsiga systrarna Andersson var konferencierer.
De höll i schemat för kvällen med lekar, mat och dans.
Såå... duktiga!!!



Lekarna bestod bla av femkamp...
Där jag skulle spika i ett spik!



Detta gick INTE så bra vilket min make tyckte var skit kul och satt brevid och fotade.
Han tog mänder av bilder som han sedan visade alla hur jag slår brevid spiken på de flesta bilderna...HA, HA, HA!!! 
Men då var jag desto bättre på ölhävartävlingen!



He, he... jag har ALLTID älskat öl men att dra i sig tre sycken
så fort man kan är verkligen INGENTING jag rekommenderar!!
Men fort gick det!

Största förvandlingspriset MÅSTE ändå Lasse fått!!

Före:



Efter:





HELT UNDERBART!!!

Tack till ER båda för en KANON fest!!!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0