Söndag...

Inte många knop gjorda här hemma idag!
Tvättat ett par maskiner tvätt, lagat ris o räkgryta och sovit middag.
Härligt, eller hur!

I morgon är det tillbaka till verkligheten som gäller...
Långa listan på saker som måste göras.
Arbetar dessutom det lååånga passet till 19.00!
Blää... jag är lagom hemma tills Elle går o lägger sig, sen stupar man strax efter själv i säng.

Men innan jag börjar ska jag till optikern och hämta mina glasögon.

Tänkte visa vad vi fick av min svägerska E.
Hon har själv målat dem och jag tycker de är sååå... fina!





Färgerna passar perfekt i vårt matrum (ja, eller i hela vårt hem faktiskt).
De står fortfarande på den stora skänken för vi har inte riktigt bestämt oss för var de ska hänga.
Man ser ränderna efter penslen i det ljusaste fälten och även i de mörkare kvadraterna men jag fick inte till någon bra bild på detta för det var för mörkt.

Visar även en bild på mitt (önskan till) vårtecken som står i köksfönstret.



Ha en fortsatt underbar söndag!
Själv ska jag iväg och köra vårterminens första boxpass, undrar om jag kan gå i morgon ;-P

Glöm INTE Solsidan kl.20.00 på TV4!!!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du gillar tavlorna! Ta en bild på dina nya glasögon i morgon- vill gärna se hurudana bågar du valde.

Ha en bra arbetsvecka. / Helena

2011-01-23 @ 20:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0