Då var det dax igen...

Nu har man kommit tillbaka i arbetslivet igen efter 5 veckors semester.
Efter någon timme så kändes det som man aldrig varit där ifrån.
Semestern kändes väldigt kort i år men det kan ju bero på att vi bara varit hemma 5 dagar av 5 veckor.
Men vi har verkligen umgåtts hela familjen den här sommaren!
Två veckor på Cypern, midsommar på Sturkö och Finland.
Stor skillnad mot förra året då jag o mannen målade om huset den mesta tiden av semestern.
Vi var bara iväg fyra dagar på Öland och tre dagar i Kivik med husvagnen.

Men, det känns helt ok att vara tillbaka på jobbet!
Som jag sagt så många gånger innan - Jag älskar mitt jobb och mina kollegor!
Jag tror INTE att man kan hitta något som skulle passa mig bättre.
Att få packa upp nyheter, göra nya miljöer, sälja, åka iväg på inköp/mässor och allt annat.
Nu kommer ju alla nyheter in och då är det extra roligt att ser om man får ihop miljöerna så som man stått och funderat ut på mässan.

Snart är det dax för Formex, årets höjdpunkt!!
Oj, vad det ska bli KUL!
Då ska även min kollega Bitte följa med och jag ska försöka forma mig efter en vilja till...suck!
INTE lätt då vi har helt olika tycke och smak.
Nej, inte riktigt. Men hon älskar mustiga färger och jag gillar soft och vitt.
Men jag tycker jättemycket om hennes stil på inredning bara det att jag inte vill ha det hemma hos mig och har svårt för att bygga miljöer i den stilen i butiken (men det gör hon så bra).
Så det kan ju bara betyda att vi kompletterar varandra och att vi får ett bredare sortiment i butiken!
OCH att vi kommer få ÄNNU roligare på mässan med tre underbara kollegor i stället för två!
Längtar så!



Lite nyheter har det redan kommit in...
Här är en ny miljö som vi gjort i veckan (bild tagen med mobilen).

Ha en underbar dag!


 

Kommentarer
Postat av: Bitte och Marcus

Och vi bara äääääääääälskar vår lilla chef!!!!!!!!!!

2011-07-15 @ 15:38:53
Postat av: Petra

Naww, Tack Ni är ju bara för söta ;-)

2011-07-15 @ 20:13:55
URL: http://jalkling.blogg.se/
Postat av: Kalle

Att vi gör =)

2011-08-05 @ 09:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0