Cypern...

Klockan fem i morse kom vi hem igen efter 15 dagar på Cypern.

Vi bodde på Vings, Sunwing Resort & Spa Sandy Bay.
Ett stort hotell med restauranger, barer, pooler, spa, tennisbana, boul och massor mer på området.
Ett kanon hotell för familjen! Fanns hela tiden något för pojkarna att göra.
(Men ändå kanske lite stort för min smak)

Temperaturen har varit mellan 28-34 grader och vattnet runt 25 grader i havet.

Pojkarna tillbringade en heldag på Water World, ett vattenland som var värt sitt besök!
ALLA banorna skulle beskrivas i detalj efteråt ;-)
Den dagen hade jag en lugn dag på Nissi beach, vilken gav mig upplevelse så att det räckte!
Vilket vatten!!!

En del bilder blev det:





Ett resmål jag varmt kan rekommendera!






Kommentarer
Postat av: Therese

Välkomna hem! Åh det ser underbart ut...Jag läääängtar sååå till Thailand nu men får snällt vänta tio månader hihi. Kram

2011-06-18 @ 20:26:46
URL: http://fesan.webblogg.se/
Postat av: F Lindborg

Jag är säker på att jag har varit på detta hotell typ 1990... ser nice ut, fina bilder.

2011-06-18 @ 20:34:36
Postat av: Annica Weckenberg

Wow vilka gottegrisar!! Ser helt underbart ut, kramar Ankan o Ola.

2011-06-19 @ 13:00:43
Postat av: Fanny

Oj, trodde ett tag att det var jag som skrev kommentaren ovan, men det finns visst fler F Lindborg ;)

Välkomna hem!! Massor med kramar!

2011-06-19 @ 13:20:20
URL: http://fannyochmarcus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0