Tisdag...

Dagen började segt...
Både jag o mannen hade svårt för att komma igång.
Massor med projekt och måsten men ingen orkade riktigt ta tag i dem.
Men så plötsligt vid middagstid så "rasslade" det igång!
In till stan för att inhandla födelsedagspresenter till båda grabbarna.
Inom Ica på vägen hem för att handla middag och mat till morgondagens middagsbjudning.
Hem, laga mat, äta mat och sedan ut i trädgården för att fortsätta där vi igår blev stoppade pga vädret.
Mannen fortsatte dra ogräs på singeln och jag och Elle började måla mitt nya projekt...'


Jag hann även plantera hälften av mina inköp från i förgår, rensa en rabatt och försöka förinta myrorna på uteplatsen...
Känner mig just nu väldigt nöjd och trött!
Kommer sovar som en stock i natt!
Natti, natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0