Skor...

Det absolut svåraste och tråkigaste jag vet att shoppa, är skor...
De ska vara sköna, snygga och hållbara.

Mitt bästa skoköp någonsin är mina Dr Martens stövlar!!
Kommer gråta blod den dagen de går sönder.
De är de enda skorna (stövlarna) jag kan gå i från morgon till kväll på mässa eller jobb utan att känna minsta smärta i fötterna.

Satte mig och kollade på www.brandos.se för att se om jag kunde hitta några roliga skor till vår/sommar.
Blev inte speciellt svala skor jag hittande he, he...
Men några favoriter kommer här:



Får nog ta den andra halvan av de 47 sidorna med damskor som fanns i min storlek en annan dag.
Blir nog lite varmt och klumpigt med de här, om det blir en lika varm sommar som i fjol.

Jag är varken gympadoja (mer än när jag tränar) eller nitar/döskallar och inte heller klack (då jag inte kan gå i dem).
Så, det är som sagt inte lätt...

Men jag ger inte upp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0